W czym możemy pomóc?

Drukuj Zmniejsz tekst Powiększ tekst Cofnij
Czym jest Wydział Obsługi Mieszkańców?

Jest jednostką organizacyjną umożliwiają rozpoczęcie procedur urzędowych (załatwianie spraw) – pracownicy WOM nie rozpatrują spraw merytorycznie, a tym samym nie podejmują decyzji merytorycznych.

Zadania:

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wola należy w szczególności:
  1. wykonywanie zadań związanych z bezpośrednią obsługą mieszkańców w zakresie:
    • przyjmowania korespondencji,
    • udostępniania mieszkańcom odpowiednich materiałów informacyjnych, w tym formularzy i wzorów dokumentów,
    • udzielania informacji o procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów,
    • przekazywania mieszkańcom decyzji administracyjnych i innych dokumentów dotyczących wniesionej sprawy;
  2. przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań oraz analiz dotyczących Urzędu Dzielnicy i wydziałów dla Dzielnicy;
  3. informowanie o stanie realizacji spraw kierowanych za pośrednictwem wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy w zakresie przestrzegania terminów i procedur obowiązujących w Urzędzie Dzielnicy, w tym ewidencjonowanie, kwalifikowanie i kierowanie przyjętej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu,
  4. opracowywanie propozycji metod doskonalenia zasad i procedur obsługi mieszkańców oraz wdrażanie po ich akceptacji.

Copyright 2011 Wydział Obsługi mieszkańców Dzielnicy Wola
design by fast4net